Opći uvjeti

Sažetak uvjeta poslovanja

Internetskom trgovinom na adresi http://strefa.hr upravlja trgovačko društvo STREFA s.r.o., sa sjedištem V Aleji 151, 541 01 Trutnov, IČO 28780965, upisano u Trgovački registar koji vodi Okružni sud u Hradcu Králové, odjel C, uložak 26930, PDV ID: CZ28780965. Možete nas kontaktirati putem e-pošte support@strefa.hr ili na broj telefona +385 177 572 90.

Slanjem narudžbe putem internetske trgovine sklapa se ugovor. Potvrdu o primitku narudžbe i sklapanju ugovora poslat ćemo vam e-poštom.

Plaćanje se mora izvršiti u roku od 5 dana od sklapanja ugovora, ili kasnije – ovisno o odabranom načinu plaćanja.

Kao potrošač imate pravo odustati od sklopljenog ugovora u bilo kojem trenutku – do isteka roka od 14 dana od dana preuzimanja robe. Od kojih ugovora nije moguće odustati, navedeno je u punom tekstu uvjeta poslovanja. I mi možemo odustati od ugovora u bilo kojem trenutku – sve do trenutka kada preuzmete robu. U slučaju odustajanja, robu nam vraćate, uključujući sve darove i bonuse (ako su dani), o vlastitom trošku, u roku od 14 dana od odustajanja. Povrat novca izvršit ćemo u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju, ali ne prije nego što robu primimo natrag ili dobijemo dokaz da je roba poslana.

Narudžbom fizičke robe u internetskoj trgovini sklapa se kupoprodajni ugovor.

Vlasništvo nad robom stječete njezinim preuzimanjem, ali ne prije nego što u potpunosti platite kupoprodajnu cijenu. Ako vam kao potrošaču bude isporučena oštećena roba, odmah nas obavijestite. Ako oštećenje uočite prilikom preuzimanja, obavijestite i dostavljača. Ako ste poduzetnik i primite oštećenu robu, štetu rješavajte izravno s prijevoznikom.

Kao potrošač imate pravo reklamirati nedostatke na robi koji se pojave u roku od 2 godine od preuzimanja. Kao poduzetnik možete reklamirati nedostatke koji su postojali u trenutku prijenosa rizika – u roku od 6 mjeseci, a skrivene nedostatke do 2 godine. Detaljne informacije o postupku reklamacije i vašim pravima nalaze se u uvjetima poslovanja.

Opće odredbe

1.1. Primjena općih uvjeta

Ovi opći uvjeti uređuju sklapanje ugovora između nas kao trgovca i vas kao kupca putem internetske trgovine te međusobna prava i obveze koje proizlaze iz ugovora. Opći uvjeti uključuju i zakonom propisane informacije. Informacije o obradi osobnih podataka nalaze se u zasebnom dokumentu na našoj internetskoj stranici. Ovi opći uvjeti stupaju na snagu 13. lipnja 2025.

1.2. Korišteni pojmovi

U ovim uvjetima koristimo sljedeće skraćenice:

1.2.1. Mi

Trgovac – trgovačko društvo STREFA s.r.o., sa sjedištem V Aleji 151, 541 01 Trutnov, identifikacijski broj: 28780965, upisano u Trgovački registar koji vodi Okružni sud u Hradcu Králové, odjel C, uložak 26930, PDV broj: CZ28780965.

1.2.2. Vi

Kupac, odnosno druga ugovorna strana, koja može biti:

  • 1.2.2.1. Potrošač – fizička osoba koja ne djeluje u okviru svoje poslovne djelatnosti ili samostalne profesionalne djelatnosti;

  • 1.2.2.2. Poduzetnik – fizička ili pravna osoba koja djeluje u okviru svoje poslovne ili profesionalne djelatnosti.

1.2.3. Internetska trgovina

Naše mrežno sučelje na adresi http://strefa.hr, gdje možete pregledavati ponudu i naručivati robu.

1.2.4. E-pošta

Elektronička pošta putem koje nas možete kontaktirati na adresi support@strefa.hr.

1.2.5. Telefon

Sredstvo za kontakt na broj telefona: +385 177 572 90.

1.2.6. Ugovori

Kupoprodajni ugovori.

1.3. Odnos općih uvjeta i ugovora

Ovi opći uvjeti sastavni su dio svakog ugovora. U slučaju odstupanja, ugovorne odredbe imaju prednost pred općim uvjetima.

1.4. Primjenjivi propisi

Za prava i obveze koje nisu uređene ugovorom ili ovim uvjetima primjenjuju se zakoni Češke Republike, osobito Zakon br. 89/2012 Zb. – Građanski zakonik i Zakon br. 634/1992 Zb. – Zakon o zaštiti potrošača, u skladu s pravom Europske unije, posebno Direktivom 2011/83/EU o pravima potrošača i Direktivom 2000/31/EZ o elektroničkoj trgovini. U slučaju nesuglasja između ugovora, uvjeta i zakona – osim ako je dopušteno drukčije ugovoriti – prednost ima zakonska odredba.

1.5. Djelomična ništetnost

Ako neka odredba uvjeta ili ugovora postane ništetna ili nevažeća, to ne utječe na valjanost ostalih odredbi.

1.6. Međunarodni element

Ako ugovorni odnos sadrži međunarodni element, primjenjuje se češko pravo. Za rješavanje sporova nadležni su češki sudovi. Bečka konvencija UN-a o međunarodnoj prodaji robe ne primjenjuje se.

1.7. Načini rješavanja pritužbi

Moguće je rješavanje pritužbi i sporova na sljedeće načine:

  • 1.7.1. izvansudski – putem Češke trgovačke inspekcije (adr.coi.cz) ili putem platforme Europske komisije za online rješavanje sporova (ec.europa.eu/consumers/odr);

  • 1.7.2. putem e-pošte: support@strefa.hr;

  • 1.7.3. telefonom: +385 177 572 90.

1.8. Nadzorna tijela

Naš rad nadziru nadležna tijela Češke Republike, kojima se možete obratiti u skladu s njihovim ovlastima:

  • 1.8.1. Češka trgovačka inspekcija;

  • 1.8.2. Uredi za obrt;

  • 1.8.3. Ured za zaštitu osobnih podataka;

  • 1.8.4. Državni veterinarski ured.

Naručivanje robe i sklapanje ugovora

2.1. Naručivanje robe

Robu u našoj internetskoj trgovini možete naručiti prihvaćanjem naše ponude za sklapanje ugovora, koju predstavlja prikaz robe u internetskoj trgovini, i to:

  • 2.1.1. putem internetske trgovine.

Prihvat ponude s dodatkom ili odstupanjem nije moguć i smatra se protuponudom s vaše strane.

2.2. Naručivanje putem interneta

Roba se naručuje tako da odaberete željeni proizvod u odgovarajućoj količini, kvaliteti i varijanti, dodate ga u virtualnu košaricu, ispunite potrebne podatke, odaberete način dostave i plaćanja te pošaljete svoju narudžbu klikom na gumb „Kupi“, čime se sklapa ugovor. Prije slanja narudžbe imat ćete mogućnost provjere i izmjene unesenih podataka.

2.3. Potvrda primitka narudžbe

Uspješan primitak vaše narudžbe i sklapanje ugovora potvrdit ćemo vam e-poštom na vašu adresu. Poruka će sadržavati:

  • 2.3.1. potvrdu o sklapanju ugovora i njegov sadržaj,

  • 2.3.2. naše uvjete poslovanja koji uključuju i zakonom propisane informacije.

U slučaju nepotpune ili netočne narudžbe, zatražit ćemo dopunu ili vas obavijestiti o nemogućnosti sklapanja ugovora.

2.4. Jezik i pohrana ugovora

Ugovori se sklapaju na hrvatskom jeziku. Pohranjujemo ih i pristup svojim ugovorima možete ostvariti putem internetske trgovine.

Sklopljeni ugovori i njihov sadržaj

3.1. Promjena i raskid ugovora

Sklopljene ugovore nije moguće jednostrano mijenjati ili raskidati; to je moguće samo uz obostrani dogovor ili ako je tako propisano zakonom ili ovim uvjetima poslovanja.

3.2. Sadržaj kupoprodajnog ugovora

Na temelju sklopljenog kupoprodajnog ugovora, obvezujemo se dostaviti vam naručenu robu na dogovoreni način i pružiti eventualno dogovorene usluge, a vi ste obvezni preuzeti robu i platiti ukupnu cijenu, koja uključuje cijenu naručene robe, trošak plaćanja, trošak dostave i cijenu eventualno dodatno naručenih usluga.

3.3. Zaštita intelektualnog vlasništva

Ako vam prema ugovoru isporučujemo robu zaštićenu pravima intelektualnog vlasništva (osobito autorska djela, žigovi, industrijski dizajni, patenti i korisni modeli), ugovor ne uključuje licenciju za korištenje tih prava. Robu zaštićenu autorskim pravom fizičke osobe smiju koristiti samo za osobne potrebe, a pravne osobe samo za vlastite interne potrebe. Nije dopušteno umnažanje, daljnja prodaja, iznajmljivanje ili stavljanje na raspolaganje trećim osobama.

3.4. Popusti i promotivne akcije

Ako nije drugačije navedeno, pojedinačni popusti i druge promotivne pogodnosti ne mogu se međusobno kombinirati.

3.5. Pokloni i bonusi

Ako ste u okviru ugovora primili poklone ili druge bonuse, to je temeljeno na ugovoru o darovanju, pa za eventualne nedostatke ne snosimo odgovornost. Postojanje ugovora o darovanju uvjetovano je postojanjem glavnog ugovora i sklopljen je s raskidnim uvjetom – u slučaju raskida glavnog ugovora prestaje važiti i ugovor o darovanju.

3.6. Kuponi za popust i poklon bonovi

Kuponi za popust i poklon bonovi mogu se iskoristiti pod dogovorenim uvjetima ili uvjetima navedenima na samom kuponu/bonu. Ako nije drugačije dogovoreno, mogu se iskoristiti isključivo kod nas. Kuponi za popust vrijede do opoziva ili završetka akcije, a poklon bonovi vrijede godinu dana od datuma izdavanja.

Uvjeti plaćanja

4.1. Načini plaćanja

Ukupna cijena može se platiti na načine navedene na odgovarajućoj stranici naše internetske trgovine.

4.2. Rok za plaćanje

Obvezni ste platiti ukupnu cijenu prije isporuke robe, prilikom preuzimanja robe ili kasnije – prema dogovorenom načinu plaćanja. Ako je dogovoreno da se ukupna cijena plaća prije isporuke, morate je uplatiti u roku od 5 dana od sklapanja ugovora. Ako se plaćanje vrši putem pružatelja platnih usluga, plaćanje se smatra izvršenim u trenutku kada je iznos pripisan na naš račun kod tog pružatelja.

4.3. Plaćanje putem kredita

Ako je dogovoreno plaćanje ukupne cijene putem kredita ili drugog financijskog proizvoda temeljem ugovora s pružateljem financijskih usluga, tada se taj odnos dodatno uređuje ugovorom i uvjetima tog pružatelja.

4.4. Elektroničko slanje računa

Suglasni ste da vam izdamo i pošaljemo račun (porezni dokument) u elektroničkom obliku na e-mail adresu koju ste naveli prilikom narudžbe.

Uvjeti isporuke

5.1. Načini dostave

Načine dostave koje možete koristiti pronaći ćete na odgovarajućoj stranici naše internetske trgovine.

5.2. Ograničenja dostave

Robu isporučujemo isključivo u sljedeće države: Slovačka, Poljska, Njemačka, Austrija, Belgija, Luksemburg, Nizozemska, Hrvatska, Rumunjska, Mađarska, Slovenija, Bugarska, Francuska, Finska, Estonija, Latvija, Litva, Danska, Španjolska, Portugal, Irska, Grčka, Italija, Švedska, Češka.

5.3. Stjecanje prava vlasništva

Vlasnikom robe postajete u trenutku preuzimanja, no ne prije nego što u cijelosti platite ukupnu cijenu.

5.4. Rok isporuke

Dogovoreni rok isporuke počinje teći od dana sklapanja ugovora. Ako ste potrošač i rok nije posebno ugovoren, robu ćemo vam isporučiti bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana od dana sklapanja ugovora. Ako je dogovoreno plaćanje unaprijed, rok isporuke počinje teći od dana kada je iznos uplaćen. Roba će u tom roku biti isporučena na dogovorenu adresu. Ako niste potrošač i roba se šalje putem dostavne službe, roba se u navedenom roku predaje dostavljaču.

5.5. Preuzimanje robe

Obvezni ste preuzeti robu u dogovoreno vrijeme i na dogovorenom mjestu, sukladno odabranom načinu dostave. Ako se roba isporučuje dostavnom službom, morate je preuzeti pri isporuci na adresu. Ako ne preuzmete robu, imamo pravo raskinuti ugovor i naplatiti troškove dostave, ako oni nisu prethodno plaćeni. Ako nakon toga organiziramo novu isporuku, imamo pravo naplatiti troškove ponovne dostave.

5.6. Provjera identiteta prilikom preuzimanja

Ako je roba plaćena unaprijed, zadržavamo pravo uvjetovati predaju robe provjerom identiteta osobe koja preuzima robu putem osobne iskaznice.

5.7. Oštećenje robe tijekom transporta – potrošači

Ako ste potrošač, rizik od oštećenja prelazi na vas u trenutku preuzimanja robe. U slučaju da vam roba stigne oštećena, dužni ste nas odmah obavijestiti:

  • e-poštom na našu adresu,

  • telefonski na naš broj.

Ako primijetite oštećenje prilikom preuzimanja, morate o tome obavijestiti i dostavljača. Možete zatražiti da se paket otvori prije preuzimanja, i ako je roba oštećena, niste je dužni preuzeti.

5.8. Oštećenje robe tijekom transporta – poslovni korisnici

Ako niste potrošač i robu isporučuje dostavna služba, rizik od oštećenja prelazi na vas u trenutku predaje robe dostavljaču. Nakon toga ne odgovaramo za eventualnu štetu i niste oslobođeni obveze plaćanja i preuzimanja robe. U slučaju oštećenja obvezni ste odmah podnijeti reklamaciju dostavljaču.

5.9. Pakiranje robe

Ako nije drukčije dogovoreno, roba će biti zapakirana na način koji osigurava njeno očuvanje i zaštitu.

Pravo na odustanak od ugovora

6.1. Općenito o odustanku od ugovora

Odustajanjem od sklopljenog ugovora, isti se raskida od početka, a ugovorne strane dužne su jedna drugoj vratiti sve što su primile temeljem tog ugovora. Odustajanjem od ugovora raskida se i pripadajući ugovor o darovanju. Pravo na odustanak moguće je ostvariti pod uvjetima navedenima u ovim Općim uvjetima ili ako je to predviđeno zakonom.

6.2. Naše pravo na odustanak od ugovora

Imamo pravo odustati od sklopljenog ugovora bilo kada od dana sklapanja do trenutka kada preuzmete robu, i to iz sljedećih razloga:

  • iscrpljene zalihe naručene robe,

  • nepreuzimanje robe pri isporuci,

  • zlouporaba našeg sustava za naručivanje,

  • navođenje netočnih podataka pri narudžbi,

  • narudžba robe po znatno nižoj cijeni od uobičajene zbog greške u našem internetskom dućanu,

  • drugih opravdanih razloga.

6.3. Zakonsko pravo potrošača na odustanak

Ako ste potrošač, imate pravo odustati od kupoprodajnog ugovora u roku od 14 dana od:

  • preuzimanja robe,

  • preuzimanja posljednjeg artikla ako ste naručili više artikala odvojeno,

  • preuzimanja posljednjeg dijela isporuke ako je roba isporučena u više dijelova,

  • preuzimanja prve isporuke ako se radi o redovnoj isporuci,

  • sklapanja ugovora ako je riječ o drugoj vrsti ugovora.

6.4. Isključenja prava na odustanak

Nemate pravo na odustanak kod ugovora:

  • o isporuci robe izrađene po vašoj narudžbi ili prilagođene vašim potrebama,

  • o isporuci zapečaćene robe koja se zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga ne može vratiti nakon otvaranja,

  • o isporuci robe koja je podložna brzom kvarenju ili je s kratkim rokom trajanja, kao i robe koja je nakon isporuke nepovratno pomiješana s drugom robom,

  • o pružanju usluga koje su u cijelosti izvršene,

  • drugih slučajeva predviđenih zakonom.

6.5. Način odustanka

Ako imate pravo i želite odustati od ugovora, to možete učiniti jednostranom izjavom, koju nam dostavite, po mogućnosti:

  • ispunjavanjem obrasca za odustanak dostupnog na https://cdn.strefa.hr/data/user-content/dokumenty/odstoupeni-formular.pdf i slanjem:

    • poštom na našu adresu sjedišta,

    • e-poštom na support@strefa.hr,

  • telefonom na broj +385 177 572 90.

6.6. Poštivanje roka

Ako ste potrošač, rok za odustanak se smatra ispoštovanim ako nam izjavu pošaljete najkasnije posljednjeg dana roka.

6.7. Povrat robe

U slučaju odustanka, dužni ste nam robu vratiti o vlastitom trošku, po mogućnosti odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od dana dostave obavijesti o odustanku, i to:

  • slanjem na adresu našeg sjedišta.

Robu morate vratiti neoštećenu, čistu, nekorištenu, s kompletnom dokumentacijom i dodatnom opremom, po mogućnosti u originalnom pakiranju. Također ste dužni vratiti sve poklone i bonuse koje ste primili temeljem ugovora.

6.8. Povrat novca

Ako se kao potrošač odreknete ugovora, vratit ćemo vam uplaćeni iznos u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustanku, ali ne prije nego što primimo robu ili dokaz da ste je poslali. Troškove dostave vraćamo do iznosa najjeftinijeg ponuđenog načina dostave. Ako se vrijednost robe smanjila zbog nepravilnog rukovanja, iznos povrata bit će umanjen. Povrat ćemo izvršiti na isti način na koji je izvršena uplata, osim ako se ne dogovorimo drugačije bez dodatnih troškova za vas.

Reklamacija nedostataka robe od strane potrošača

7.1. Područje primjene. Ovaj dio uvjeta poslovanja odnosi se isključivo na vas ako ste potrošač i uređuje našu odgovornost za nedostatke robe.

7.2. Rok za reklamaciju. Možete reklamirati nedostatak koji se pojavi na robi u roku od 2 godine, odnosno 1 godine kod rabljene robe, od trenutka preuzimanja.

7.3. Naša odgovornost za nedostatke. Odgovaramo za to da roba u trenutku preuzimanja nema nedostataka. Konkretno jamčimo da roba:

  • 7.3.1. odgovara dogovorenom opisu, vrsti, količini, kao i kvaliteti, funkcionalnosti i ostalim dogovorenim svojstvima;

  • 7.3.2. je prikladna za svrhu za koju je tražite, ako smo s tom svrhom suglasni;

  • 7.3.3. je isporučena s dogovorenim priborom i uputama za korištenje, uključujući upute za montažu ili instalaciju.

7.4. Nadalje, jamčimo da roba osim dogovorenih svojstava ispunjava sljedeće zahtjeve, osim ako smo vas prije sklapanja ugovora upozorili na razlike i vi ste s time suglasni:

  • 7.4.1. prikladna je za svrhu za koju se roba te vrste obično koristi, uzimajući u obzir prava trećih osoba, propise, tehničke norme i kodekse ponašanja, ako nema tehničkih normi;

  • 7.4.2. količinom, kvalitetom, trajnošću, funkcionalnošću, kompatibilnošću i sigurnošću odgovara uobičajenim svojstvima robe te vrste koja se razumno mogu očekivati, uključujući javne izjave koje smo mi ili drugi u istom ugovornom lancu dali (npr. u oglasima); nismo vezani za izjave kojih nismo bili svjesni, koje su naknadno izmijenjene ili nisu utjecale na vašu odluku o kupnji;

  • 7.4.3. isporučena je s priborom, uključujući ambalažu i upute koje se razumno mogu očekivati;

  • 7.4.4. odgovara uzorku ili predlošku koji smo vam dostavili prije sklapanja ugovora.

7.5. Ograničenja odgovornosti. Ne odgovaramo:

  • 7.5.1. za istrošenost u skladu s prethodnom uporabom;

  • 7.5.2. za nedostatke rabljene robe u skladu s prethodnim korištenjem;

  • 7.5.3. za neupotrebljivost potrošne robe po isteku roka trajanja;

  • 7.5.4. ako ste sami uzrokovali nedostatak.

7.6. Rok za ostvarivanje prava. Robu ste dužni čim prije pregledati i provjeriti njezina svojstva i količinu. Pravo na reklamaciju morate ostvariti bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije unutar roka za reklamaciju. Ako se nedostatak pojavi u roku od jedne godine od preuzimanja, smatra se da je postojao već prilikom preuzimanja, osim ako priroda robe to isključuje.

7.7. Pravo na otklanjanje nedostatka. Ako roba ima nedostatak, imate pravo na besplatno uklanjanje – po vašem izboru: zamjenom za novu robu ili popravkom. Ne možete birati način ako je izabrana opcija nemoguća ili pretjerano skupa u odnosu na drugu.

7.8. Pravo na sniženje cijene ili raskid ugovora. Ako nedostatak ne uklonimo, ponavlja se, predstavlja bitno kršenje ugovora ili je očito da se neće ukloniti u razumnom roku ili bez poteškoća, možete tražiti razumno sniženje cijene ili raskinuti ugovor. Nemate pravo na raskid ako je nedostatak beznačajan.

7.9. Način reklamacije. Reklamaciju možete najlakše ostvariti:

  • 7.9.1. slanjem robe na našu adresu sjedišta;

  • 7.9.2. predajom prijevozniku koji će preuzeti robu u dogovoreno vrijeme i na dogovorenom mjestu;

  • 7.9.3. kod druge osobe navedene u jamstvenom listu, ambalaži ili na našoj internetskoj stranici.

7.10. Što mora sadržavati reklamacija. Robu nam trebate dostaviti u stanju pogodnom za provjeru opravdanosti reklamacije. Također trebate:

  • 7.10.1. dokazati da ste robu kupili kod nas;

  • 7.10.2. navesti u čemu se sastoji nedostatak i kako želite da reklamacija bude riješena. Odabrani način nije moguće kasnije mijenjati bez našeg pristanka.

7.11. Rješavanje reklamacije. Reklamaciju ćemo riješiti u razumnom roku, najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja. O rezultatu ćete biti obaviješteni, a robu ćemo vam vratiti na isti način kao što je bila dostavljena. Ako ne riješimo reklamaciju u roku, imate pravo na raskid ugovora ili sniženje cijene. Ako je reklamacija prihvaćena, rok za prijavu nedostatka se produljuje za vrijeme tijekom kojeg niste mogli koristiti robu.

7.12. Naknada troškova reklamacije. Imate pravo na naknadu nužnih troškova koji su razumni i potrebni za ostvarivanje vašeg prava. Ako je reklamacija odbijena, imamo pravo tražiti naknadu nastalih troškova povrata.

7.13. Potvrda o reklamaciji. Prilikom reklamacije izdat ćemo vam potvrdu o datumu prijave, sadržaju reklamacije, željenom načinu rješavanja, kao i potvrdu o načinu i datumu rješavanja, uključujući potvrdu o popravku i trajanju ili pisano obrazloženje odbijanja reklamacije.

7.14. Dodatno jamstvo. Uz zakonska prava, može vam se ponuditi dodatno jamstvo koje proizlazi iz izjave (npr. reklame), da ćete biti zadovoljni i izvan okvira zakona ako roba ne ispunjava navedena svojstva. Prava i uvjeti iz dodatnog jamstva određuju se izjavom davatelja jamstva. Ako se jamči određeno trajanje funkcionalnosti ili je označen jamstveni rok, imate pravo najmanje na novu robu bez nedostataka ili popravak.

Reklamacije nedostataka robe od strane poduzetnika

8.1. Primjenjivost. Ovaj dio uvjeta poslovanja odnosi se na vas samo ako niste potrošač i uređuje našu odgovornost za nedostatke robe.

8.2. Naša odgovornost za nedostatke robe. Robu ćemo vam isporučiti u ugovorenoj količini, kvaliteti i izvedbi. Ako kvaliteta i izvedba nisu dogovoreni, isporučujemo robu prikladnu za svrhu koja proizlazi iz ugovora; inače za uobičajenu svrhu. Ako je količina određena samo približno, točnu količinu odredit ćemo mi. Ako roba ima nedostatak u trenutku prijelaza rizika štete na vas, za njega odgovaramo. To ne vrijedi ako se radi o nedostatku koji se mogao uočiti s uobičajenom pažnjom već pri sklapanju ugovora.

8.3. Ograničenja odgovornosti. Ne odgovaramo:

8.3.1. za nedostatke na robi prodanoj po sniženoj cijeni, za koje je sniženje cijene dogovoreno;

8.3.2. za trošenje robe uzrokovano njezinom uobičajenom uporabom;

8.3.3. za nedostatke na rabljenoj robi koji odgovaraju stupnju uporabe ili trošenja koje je roba imala pri preuzimanju;

8.3.4. za nedostatke koji proizlaze iz prirode robe, osobito kod potrošnih proizvoda i robe s kratkim rokom trajanja;

8.3.5. za nedostatke koje ste znali prije preuzimanja robe;

8.3.6. za nedostatke koje ste sami uzrokovali.

8.4. Rok za ostvarenje prava. Robu ste dužni pregledati što je prije moguće i uvjeriti se u njezina svojstva i količinu. Pravo na odgovornost za nedostatke morate ostvariti bez nepotrebnog odgađanja, čim je moguće utvrditi nedostatke. Najkasnije pravo možete ostvariti u roku od 6 mjeseci, a za skrivene nedostatke u roku od 2 godine od dana isporuke. U protivnom, vaše pravo prestaje.

8.5. Vaša prava u slučaju bitnog kršenja ugovora. Ako nedostatak predstavlja bitno kršenje ugovora, imate pravo:

8.5.1. na uklanjanje nedostatka isporukom nove robe bez nedostatka ili isporukom nedostajuće robe,

8.5.2. na uklanjanje nedostatka popravkom robe,

8.5.3. na razmjerni popust na kupoprodajnu cijenu, ili

8.5.4. na raskid ugovora.

Bitnim kršenjem smatra se isporuka robe s nedostatkom za koji smo morali znati prilikom sklapanja ugovora da ga ne biste sklopili da ste znali za njega. U ostalim slučajevima radi se o nebitnom kršenju. Ako nam ne priopćite koje pravo ostvarujete, imate prava kao kod nebitnog kršenja ugovora.

8.6. Vaša prava u slučaju nebitnog kršenja ugovora. Ako se radi o nebitnom kršenju ugovora, imate pravo:

8.6.1. na uklanjanje nedostatka,

8.6.2. na razmjerni popust na kupoprodajnu cijenu.

Ako ne navedete svoje pravo, možemo nedostatak ukloniti popravkom, isporukom nove robe ili isporukom onoga što nedostaje. Odabrano pravo ne možete naknadno promijeniti bez našeg pristanka.

8.7. Nemogućnost zahtjeva za raskidom i novom isporukom. Ako robu ne možete vratiti u stanju u kojem ste je primili, ne možete raskinuti ugovor ni zahtijevati novu robu. To ne vrijedi ako:

8.7.1. je do promjene stanja došlo zbog pregleda radi utvrđivanja nedostatka;

8.7.2. ste robu koristili prije otkrivanja nedostatka;

8.7.3. nemogućnost vraćanja nije uzrokovana vašim djelovanjem ili propustom;

8.7.4. ste robu prodali, potrošili ili promijenili u redovnoj uporabi – u tom slučaju vraćate ono što možete, a za ostatak nadoknađujete u visini koristi koju ste imali.

8.8. Način reklamacije. Pravo na reklamaciju možete ostvariti:

8.8.1. slanjem robe na adresu našeg sjedišta,

8.8.2. predajom robe prijevozniku koji će je preuzeti po prethodnom dogovoru,

8.8.3. kod druge osobe navedene u jamstvenom listu, na pakiranju robe ili u našoj internetskoj trgovini.

8.9. Potrebni elementi reklamacije. Robu treba predati u stanju koje omogućuje ocjenu opravdanosti reklamacije, osobito ne pretjerano zaprljanu. Prilikom reklamacije potrebno je:

8.9.1. dokazati da je roba kupljena kod nas,

8.9.2. navesti nedostatak i kako želite da se reklamacija riješi. Odabrani način ne može se mijenjati bez našeg pristanka.

8.10. Rješavanje reklamacije. Reklamacija će biti riješena bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana. Roba će vam biti vraćena na isti način na koji ste je predali. Ako reklamacija bude prihvaćena, rok za ostvarenje prava se produžuje za vrijeme trajanja reklamacijskog postupka.

8.11. Naknada troškova reklamacije. Ako se reklamacija prizna, imate pravo na povrat nužnih troškova. Ako bude odbijena, imamo pravo na naknadu troškova nastalih vraćanjem robe.

8.12. Dodatno jamstvo za kvalitetu. Osim zakonskih prava, možete dobiti dodatno jamstvo od proizvođača. Ono nastaje izjavom jamca, uključujući oglas, da će vas zadovoljiti iznad zakonskih prava ako roba ne ispunjava deklarirana svojstva. Prava i uvjeti iz dodatnog jamstva određeni su izjavom jamca. Ako jamac jamči da će roba tijekom određenog vremena zadržati funkcionalnost, ili je naveden rok trajanja, imate pravo barem na novu robu bez nedostatka ili njezin popravak.

Dodatne odredbe

9.1. Povrat stare robe. Sukladno zakonskim propisima o povratu proizvoda, pri kupnji određenih vrsta robe imate mogućnost besplatno vratiti istu količinu robe slične vrste i namjene na prodajnom mjestu.

 

Ova internetska trgovina koristi kolačiće koji pomažu u ispravnom funkcioniranju stranice. Korištenjem naših usluga pristajete na upotrebu kolačića.

Detaljne postavkePrihvatite sve kolačiće